שבר בעצמות מסרק 4 ו 5 בכף הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני כ 5 שבועות נפלתי במדרגות ושברתי את עצמות המסרק 4 ו 5. כף הרגל עדיין בצקתית ונפוחה אחרי 5 שבועות עם כאב גדול למגע באיזור עצמות המסרק. (ב 3 השבועות הראשונים כף הרגל היתה עם המטומה נרחבת מלמעלה ומלמטה ובצקת גדולה מאד) האם זה הגיוני שההחלמה נמשכת כל כך הרבה זמן ? אני יכולה לשים מעט משקל על הרגל אבל אין אף נעל שאני יכולה להכניס אליה את הרגל בגלל הנפיחות והכאב. תמונה מצורפת ממחישה.
שלום סמדר! כדי להחליט על המשך הטיפול צריך לבדוק אותך ולראות את הצלומים. ישנה גם חשיבות למחלות נלוות ( מצב החזר ורידי וכו' ) אני ממליץ לך לפנות להתייעצות אורטופד כף רגל וקרסול. ייתכן ויש מקום לביצוע בדיקות דימות נוספות כגון CT בברכת החלמה מלאה