כאבים בקרסול הפנימי די צליעה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אהלן, אני חושב שזה חשוב לציין שאני בן 16 ושעד סוף שבוע שעבר לא רצתי יותר מ 3 קילומטר בחיים שלי, אז שבוע שעבר יום רביעי רצתי עם חברים 7 קילומטר, וביום שבת רצתי 11 קילומטר, הכל בסדר עד אז, והיום(יום ראשון) שעתיים אחרי שהתעוררתי בערך התחיל לכאוב לי בקרסול הפנימי, זה התחיל מכאבים קטנים, אלה שאתה בטוח שעוברים שבאים ועוברים, כאבי גדילה כאלה, אבל זה התחיל מכאבים קטנים ועכשיו אני כבר די צולע, מה אני עושה עם זה ? וכמה זמן החלמה זה ? ( מה הטווח ? יום - שבוע ?)
שלום רב! ייתכן וגרמת לפגיעת עומס יתר לקרסול שלך גש לבדיקת ארוטופד כף רגל וקרסול לצורך בדיקה, איבחון מדוייק וטיפול בהתאם. בברכה