עזרה בתוצאות בדיקת סיטי
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי אני סובלת מכאבים חזקים בכפות הרגליים נשלחתי לעשות צילום סיטי אשמח להבין מה אומרים הממצאים יד שאגיע לאורטופד. הממצאים: פסגות העלוב הודגמו שמורות. מפרקים סוב טלרים הודגמו שמורים דו צדדי. הודגמו דורבנים פלנטרים בעצמות העקב דו צדדי. הודגם דורבן אחורי בעצם העקב מצד ימין. נצפו עצמות סירה קטנות נוספות דו צדדי- וריאנט אנטומי. הודגמה התקרבות קלה של זיזים קדמיים ושל עצמות הסירה דו צדדי בכפות הרגליים אך ים מרווח ברור בין העצמות, ללא גילוי של קואליציה טרסלית. תעלות טרסליות נצפו חופשיות. המון תודה והמשך יום מקסים סנדרה
שלום סנדרה! בסה"כ אין ממצאים משמעותיים ( למעט עדות לדורבנים ושנויים נווניים קלים במפרקי כף רגל ) , אך עליך להגיע לאורטופד כף רגל וקרסול לצורך בדיקה והמשך הטיפול בברכה