שבר בפיבולה, קטן יחסית, אך מגובסת עד מתחת לברך
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שברתי את עצם הפיבולה ליד הקרסול, על פי הצילום חלק מהעצם שלמה והפינה שבורה יש לי צילום. אני בת 50, משקל יתר, אבל לפני השבר נהגתי לצעוד שעה ביום. אני כל כך רוצה לדעת...האם יש אופציה של נעל אורתופדית במקום גבס למצב שלי, האם אחזור לצעוד, מה יהיה, כל כך רוצה לחזור לעבודה. מעניין כמה זמן יקח לשקם את הרגל, האם הרגל תחזור להתאמץ כמו פעם? אני מוכנה לצרף את התמונה של השבר אך כאן לא ניתן. כמה אופציות יש, אני גרה בפריפריה, שם שמו לי גבס ואני רואה בקושי רופא אורתופד, מעט מאוד משתפים אותי וזה די מתסכל. כל המידע שאני שואבת בא מהאינטרנט.
שלום שוש! הטיפול בשבר בפיבולה הוא גבס מתחת לברך למשך 6 שבועות. בתום הטיפול יש סיכוי טוב שתוכלי לחזור לפעילות מלאה ( כמובן באופן הדרגתי ! ) ממליץ לך להיות במעקב צמוד של אורטופד מומחה כף רגל וקרסול. בברכה