כאב בהורדת הרגל המגובבת למטה. לאחר שבר קרסול
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בן 60. שבר קרסול וובר B התרחש בחו״ל וקובע למשך 4 ימים עד להגעה לארץ. בארץ בוצעה רדוקציה וגבס מלא. ללא כאבים במשך 5 ימים. יום למחרת החלו להופיע כאבים עזים בהורדת הרגל (למשל בישיבה). הכאב נרגע בהרמת הרגל. האם נורמלי? מתי הכאב צפוי להיפסק? נראה גם כי חל שינוי במצב האצבעות יחסית לגבס: ז.א. האצבעות בולטות מהגבס יותר משבלטו כשהגבס היה טרי. האם נורמלי?
שלום גדי! ייתכן בהחלט שבעת הורדת הרגל מתחת לפלס הגוף עולה הבצקת בקרסול וכף הרגל ונגרמים כאבים. אני ממליץ לך לפנות בהקדם לאורטופד כף רגל וקרסול לצורך בדיקה והחלטה על אופן המשך הטיפול ( האם יש צורך בהתערבות ניתוחית ? ) בברכת החלמה מלאה