דלקת בכף הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני בת 25 ופעילה בספורט. לפני כשבועיים החלו אצלי כאבים בכף הרגל והיא החלה כמו כן להתנפח. רופאת המשפחה נתנה לי כדורים אנטי דלקתיים אך לא עזרו לי ואף הרגשתי שהרגל יותר מתנפחת. האורוטופד נתן לי מרשם למדרסים ללא תרופה כלשהי והטיל ספק על המשך הטיפול בכדורים שניתנו לי. רציתי לשאול- אני נחה רוב היום, הולכת עם נעליים אורתופדיות בבית וכבר לא לוקחת את הכדורים (לא סיימתי את הטיפול), האם הדלקת אמורה לעבור מאליה? בינתיים הרגל עדיין נפוחה וגם אם לא מופעל עליה לחץ רוב היום, אני חשה כאבים. תודה רבה על תשובתך.
שלום סוון! אני ממליץ לך לא להסס לפנות לבדיקת אורטופד כף רגל. ייתכן ויש מקום לבדיקות נוספות לצורך מתן אבחנה מדוייקת וטיפול נאות למצבך. בברכה