בצקת בכף רגל שמאל מנפילה מסולם
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתאריך 24.11.2016 נפלתי מסולם למחרת הייתי במיון, ישו לי רנטגן וסי.טי ושללו שבר חבשו ולי לשבועים, הרופא אמר סדק. שבועיים אחרי לא היה שינוי עדיין בצקות ושטפי דם והציעו מגף פלסטי/ גבס. העדפתי מגף פלסטי. אולם אין שינוי. הבצקת בכף הרגל - היכן שקושרים שרוכים- עדיין לא נעלמה, מקשה על ההליכה וכואבת. מה עושים ?? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום רויטל! קודם כל צריך להגיע לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול. ייתכן גם שתידרשי לעבור בדיקות דימות נוספות כגון מיפוי עצם, MRI וכו' הכל תלוי בממצאים בבדיקת מומחה. בברכה החלמה מלאה