פתאום יש לי בלוטה בכרית הרגל ליד האצבע הקטנה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
עברתי בית ובמשך יומיים הייתי בלי סוף על הרגלים והתחיל לכאוב לי הרגל השמאלית כעבור כמה ימים התנפח. חשבתי שירגע והכל יחזור. אני הולכת ורצה ואין לי בעיות בריאות שידוע לי. עיתי הליכה אחת והתנפח לי עוד הרגל והנפיחות התפשטה לחלק נובף של הכרית. באולאראסאונד מראה שאין זרימת דם וניסו להסביר לי שזה כמו יבלט פנימית. רופא קופת חולים טוען שיש לנתח או לחיות עם הכאב והנפיחות ונעליים רחבות. אין באמת שום דבר שאפשר לעשות?
שלום לאה! לצערי לא הצלחתי להבין מהי בדיוק הבעיה ממנה את סובלת, אני מניח שבבדיקת אולטרה-סאונד הודגם גוש נטול הספקת דם, כנראה GANGLION ? בכל מקרה אני ממליץ לך לפנות לבדיקת אורטופד כף רגל וקרסול אשר יבדוק אותך וימליץ על הטיפול המתאים ביותר למצבך. בברכה