שאלה בבקשה
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מה קורה אחרי שהגבס הוצא? כבר שבועיים וחצי ללא גבס אחרי שבר בפטישון. עדיין לא התאחה לגמרי, האם השבר יכול להשבר שוב? כל דבר קטן מפחיד אותי שמה ייתכן ויהיה נזק? יש לי כאבים בשבר בזמן מאמץ. האם יכול להיות סיבוך משבר כזה שעדיין לא התאחה? 6 שבועות הייתי בגבס.
שלום מיקי! לאחר תקופת הגיבוס מומלצת חזרה מאוד הדרגתית לפעילות גופנית. גם השבר עדיין לא התאחה ובחבלה נוספת עלול להיגרם נזק ושבר חוזר, גם תקופת הקיבוע גורמת לנוון ( בד"כ קל וזמני ) של רצועות ואף עצמות ולכן הרגל פגיעה יותר. תהיה זעיר ותקפיד על שיקום מדורג תחת מעקב אורטופד ופיזיותרפיסט. בברכת החלמה מהירה ומלאה