כאבים בכף הרגל
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
לפני כחודש סגרתי מגירה מעץ מלא באמצעות כף הרגל ועקב הטראומה מתחתי את הרצועה בכף הרגל -כך איבחן מומחה לכף רגל.בנוסף עשיתי mri-שם נמצא תפליט מעט מוגבר במפרק הקרסול,במפרק הטלו נביקולרי ובמפרק האמ טי פי 1 -ברצוני לדעת מה פרק הזמן המקסימלי להבריא ואם יהיו לכך נזקים תמידיים.אני מאוד חוששת אבקש תשובתך.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום תיתי! במידה ואין נזק גרמי ( שברים )ואין קרע של רצועות ( לפי MRI ) תקופת ההחלמה המצופה היא חודש - חודשיים . ממליץ לך להישאר במעקב מומחה כף רגל בברכה