כאבים בעקב רגל ימין
דיון מתוך פורום כף רגל וקרסול
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בת 48 מאוד פעילה ועומדת שעות רבות על הרגלים מתוקף עבודתי כמורה. לאחרונה התחלתי לסבול מכאבים בקרסול ולפעמים ממש קשה לי לדרוך על הרגל. בשעות העבודה המצב פחות מורגש והכאבים חוזרים בשעות אחר הצהרים והערב. לפעמים קשה לי לקום ולעמוד מרוב כאבים. ממה יכולה להיות הסיבה לכך ? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום זיוה קרוב לוודאי את סובלת מעומס יתר, ייתכן וקיימת גם בעיה מבנית בכפות הרגליים התורמת להופעת הכאב. אני ממליץ לך קודם כל לפנות לאורטופד מומחה לכף רגל כדי לאבחן את הבעיה ולטפל בה בצורה המיטבית בברכה