IXEL

דיון מתוך פורום  דיכאון וכאב

14/06/2013 | 00:32 | מאת: אלעד

שלום רב לאחר ניסיון של תרופות רבות שלא הגיבו הפסיכיאטר שלי הציע לי לנסות את סימבלטה או איקסל. ניסיתי בערר אפקסור וגם הוא הזיק יותר משהועיל. שאלתי המדוייקת היא - מאחר ושתי התרופות פועלות על שני המנגנונים, רציתי לשאול האם גם האיקסל (דבר שקראתי רק על הסימבלטה) עשויה בתוך 3-4 ימים לשפר את מצבי הרעוע, בהנחה כמובן שהדכאון שלי נובע בעיקר ממחסור ברמת הנאואדרנל ???? אני יודע שבשתי התרופות ההשפעה המלאה גם על הסרטונין תבוא לאחר מספר שבועות... שאלתי היא דווקא על ההשפעה ברמת הנאואדרנלין האם גם האיקסל משפיעה בה הזאת תוך ימים בודדים ??? תודה רבה.

לקריאה נוספת והעמקה

שלום אלעד. הניסיון לשרטט באופן טכני את מנגנון הדיכאון מפשט את הדין בדיכאון. לא ניתן להעריך כמותית ולעיתים גם לא איכותית האם הדיכאון שלך (באם יש כזה) שייך למערכת הסרוטונינרגית או הנוראדרנגית. איקסל כמו שאר התכשירים באופן כללי ואלה שעובדים על שתי המערכות באופן ספציפי יעיל באותה מידה. זמן ההשפעה מתחיל בתוך שבועיים אך לרוב נבנה בתוך תקופה ארוכה יותר

16/06/2013 | 11:33 | מאת: Ronen

ברשותך שאלתי היא ספציפית יותר אני יודע שסימבלטה משפיעה בהקשר האנדרנאליני כבר תוך 3-4 ימים האם אתה יודע אם גם האיקסל שפועלת בשני המישורים משפיעה ברמה האדרנאלית תוך 3-4 ימים???

מנהל פורום דיכאון וכאב