כאב פרקים כחצי שנה ללא ממצאים בבדיקות דם
דיון מתוך פורום דלקות מפרקים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב בת 55 בריאה ברוך השם לפני כחצי שנה התנפחה לי האמה עם כאבים עזים שחלפו וחזרו וכיום האצבע לא מתיישרת, הכאב נדד לאצבעות נוספות עם נפיחות וכאב, וכן נפיחות מעל הקרסול עם רגישות וכאב עז במגע ומשתפר בהליכנ. נבדקתי פעמיים אצל ראומוטולוג כל הבדעקות דם תקינות כולל ana, האם תרופות כגון אדוויל וכד' נכונות ויכולות להקל. בסה' 'כ מתפקדת במהלך היום לעיתין הכאב נעלם והנפיחות מהאצבעות אחרי מס' ימים.