כאב צד אחד 4.5 שנים.
דיון מתוך פורום דלקות מפרקים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שנה טובה.יש לי כאב בצד/החיצוני של הירך.לעיתים מערב גם החיבור בין עמוד שדרה לסקרום. לאורטופדים אין תשובה לכאב.שום דבר לא עוזר.יכול להיות שמדובר בפיברומיאלגיה ?יש קרוהן מאוד קל ברקע.תודה מראש
שלום יש מקום לברר שאין מדובר בדלקת של מפרקי האגן הקשורה לקרוהן. אפשרויות נוספות הן הקרנה מעמ"ש השדרה או לחץ על עצב מחוץ לעמ"ש. יש מקום להיוועץ עם ראומטולוג. בהצלחה