טיפול ביולוגי עקב RA
דיון מתוך פורום דלקות מפרקים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אבי בן 80סובל מ-RA עם המלצה להתחיל טיפול ביולוגי מאחר והתרופות לא עוזרות. בדיקת שחפת סמויה חיובית (מנטו + קוונטיפרון). הומלץ להתחיל אנטיביוטיקה לחודש חודשיים, טרם קבלת טיפול ביולוגי. האם קרה אי פעם שהשחפת התפרצה, למרות שימוש באנטיביוטיקה? האם אפשר להיות רגועים ב-100%? ומה אחוזי ההצלחה בטיפול ביולוגי עם אקטמרה פעם בשבוע? תודה מראש!
שלום נטיפול המונע הוא משך 4-9 חודשים- תלוי בתרופה. אם משלימים את הטיפול למניעת שחפת כנדרש סיכויי ההתפרצות נמוכים מאד.