תוצאות בדיקות דם וכאבים בגוף
דיון מתוך פורום דלקות מפרקים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב בן 49 עוסק באומנויות לחימה . לאחרונה כ 8 חודשים עם צוואר תפוס וכאב שמחמיר בבוקר וכולל שאר מפרקים (יש אבחנה של בלט דיסקאלי ) . עשיתי בדיקות דם ויצא שיש RF . תוצאה היתה 10< . ANA גם תקין ESR כנ"ל . שאלתי היא : האם אני יכול לשלול פיברומיאלגיה +דלקת פרקים אם ולא מה ניתן לעשות . פרקי ידיי נפוחים (אבל אני מבין שאלו תתי פריקות מהאחיזות האגרסיביות בחליפות קרב )
שלום במגבלות המובנות ניכר שרוב תלונותיך על רקע מאמץ עודף. ממליץ תקופת מנוחה והערכה מחדש לאחר מכן.
תודה רבה דוקטור