חשד למחלת הפיברומילאגיה
דיון מתוך פורום דלקות מפרקים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום 29/8/22 בן 56 שנה. לפני כ5 שנים אובחנתי בנוירופתיה אקסונלית חריפה. קיבלתי ויטמינים מקבוצת b + ויטמין d שהיו אצלי בחוסרים חריגים. במשך השנים הופיעו עיקצוצים, נימלולים בגפיים ובשכמות. טופלו בNSAIDS.בשנה האחרונה כאבי מיגרנה , שינה מועטת בלילה, תשישות ממושכת במהלך היום, הירדמות עם נימלול בגפיים מעת לעת שחולפת מאליה. קיבלתי לעשות בדיקות דם מקיפות + דימות לכתפיים ולעמוד השידרה . החשש הוא מפיברומילאגיה. בבדיקות הדם הכל יצא תקין כולל האימונו-סרנו מלבד ערך אחד שחרג מהטווח igGsubclass4 שיצא עם ערך 360 .שהטווח העליון הוא 200. מה זה אומר ?
שלום נוירופתיה אקסונלית נמצאת בתחום הטיפול של הנוירולוגים. פיברומיאלגיה יכולה ללות כל סטרס גופני ונפשי אך אינה גורמת לנוירופתיה. לבדיקות יש משמעות רק בהקשר קליני.