Prednizone5mgוחיסון polio של נכד
דיון מתוך פורום דלקות מפרקים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
מטופלת בפרדניזון ב3חודשים עקב polimialgia reumatica מ20mg בהדרגה הורדתי ל5mg ואמשיך עד להורדה סופית;הרופא ביקש להוריד כל פעם 1מג כל חודש׳האם אני נחשבת עם מערכת חיסונית ירודה?הנכד קיבל חיסון לpolio’האם אני יכולה לטפל בו פעמיים בשבוע ? כמה זמן תימשך ירידה ב מערכת חיסונית? תודה רבה !
שלום פרדניזון אכן גורם לדיכוי חיסוני. יש להמנע מטיפול בילד שקיבל חיסון פוליו חי מוחלש על פי הנחיית רופא הילדים