דלקת ונפיחות וכאב מעל הקרסול
דיון מתוך פורום דלקות מפרקים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. כבר שנתיים שיש לי נפיחות רבה כאב מעל קרסול רגל שמאל והמקום חם. סובלת מאוסטוארטיריס ברכיים אצבעות ידיים וכל הצרה הזו. אבל שאלתי אחרי שאף אורטופד לא עזר לי :האם בעידן שמוצאים תרופות למחלות קשות וכו' אין שום תרופה שמורידה דלקת כזו? הוא אמר למרוח וולטרן-בכלל לא עוזר. גם לא משחת פנדל. האם יש לך עיצה שתעזור ? אני בת 82. תודה רבה עדנה
שלום נפיחות מעל הקרסול בדרך כלל אינה קשורה באוסטיאוארטריטיס. הבירור המבקובל ההתחלתי הוא צילום ואולטראסאונד של המקום