השערה חדשה בקשר לכאב .
דיון מתוך פורום דלקות מפרקים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב !! 3 שנים כאבי ירך שמאל.אין שחיקת סחוס.בת 63 עם קרוהן מאוד קל ברקע. לאחרונה נעשתה ריוויזיה חוזרת לאמאיאר ונאמר שיש נוזל בטרוכנטיק בורטיטיס וכן תהליך דלקתי בהרניישן פיט( בקע קטן בעצם של ראש המפרק) מה הפתרון לכאבים שלא מפסיקים ? יש לציין שלוקחת סטרלה ללא שיפור.תודה מראש
שלום רב השאלה המתבקשת היא האם הממצא בירך קשור לקרוהן. הדרכים לברר זאת הן 1. לנקר את המפרק 2. לבדוק את התגובה לסטרואידים 3. לברר תגובה קודמת לתרופות אחרות שניתנו עבור הקרוהן. הגסטרואנטרלוג והראומטולוג שלך צריכים לשתף פעולה בניהול המקרה