חיסון קורונה האם מוקדם
דיון מתוך פורום דלקות מפרקים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום. לפני 6 וחצי חודשים קיבלתי עירוי אחרון של מבטרה. אני רוצה לעשות חיסון לקורונה. האם זה מוקדם מדי וכדאי להמתין עוד? אציין שלפני אחד העירויים בעבר עשיתי חיסון להפטטיס A אחרי 7 חודשים שלא קיבלתי עירוי ולא התפתחו לי נוגדנים (לכן אני חוששת שזה מוקדם)
שלום זה תלוי בתדירות קבלת ה MABTHERA. ככל שתתרחקי מהעירוי האחרון כך הסיכוי להתפתחות נוגדנים גבוהה יותר. 6 חודשים זה סביר.
תודה רבה. האם יש בדיקה שאפשר לעשות כדי לראות מה המצב של מערכת החיסון? אם כן - אשמח לדעת איזו בדיקה בדיוק