דלקת מפרקים שגרונית!!
דיון מתוך פורום דלקות מפרקים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי ד"ר! ביולי האחרון האצבע בכף יד טיפה הייתה נפוחה ללא כאבים הלכתי לרופאת משפחה והיא שאלה אותי עם יש לי קישיון בוקר והיה לי לתקופה מאוד קצרה כמה חודשים לפני ונעלמה. היא שלחה אותי לבדיקות דם Crp 0.5 Rf 190 Ana שלילי Anti ccp>300 חיובי אין לי כאבים במפרקים הלכתי ל3 3 ראומטולוג ים בכירים בארץ ואמרו שאין לי דלקת פרקים שגרונית ורופאת משפחה אמרה שכן יש לי מה לעשות??? אני עכשיו בהריון חודש 7 אין לי שום כאב
שלום תקופת ההריון יכולה לגרום להפוגה בדלקת מפרקים. אם הכאב יתחדש לאחר הלידה יש לפנות שוב לראומטולוג