פרוו וירוס בבקשה תענה לי

דיון מתוך פורום  דלקות מפרקים

21/10/2017 | 23:35 | מאת: שירלי

שלום אני כבר חצי שנה עם פרוו וירוס שיצא חיובי גם igg igm מטופלת אצל ראומטולוג, כבר 3 חודשים ללא סטרואידים( נטלתי תחילה ארקוקסיה אך עקב אלרגיה אליה הפסקתיה והתחלתי חודשיים סטרואידים שהקלו מעט על הכאב ועל הסמפטומים אך באיזשהו שלב כבר לא השפיעו כלל לכן הפסקתי כמובן תוך התייעצות עם הראומטולוג). לצערי המצב מוסיף להיות רע שכן הברכיים נוקשות כל היום כמו בת 90 מרגישה כובד רב ושאני עוד רגע נופלת. אצבעות ידיי כואבות מתנפחות מכל דבר כ.. לסת עליונה כואבת.. יש תחושת לחץ חזקה, כזו הזהה לתחושה שמודדים לחץ דם , וכשאני מרגישה לחץ זה מלווה עם התנפחות.אני נפוחה בכל פעם באיזור אחר.. פנים הלחיים, פנים.. רגלייםבעיקר שוקיים שמתנפחות בצורה מפחידה ויש מוגבול בתנועה כתוצאה מהנפיחות. בטן כמו הריון חודש 8 וכאבי באגן ...עפעפיים נפוחים...נפיחות נודדת ופעם ב..תחושת בצקת בדרכי נשימה עליונות מלוות עם קושי נשימתי .. ועייפות שלא תתואר! בבדיקות לפני שבועיים יצא שתפקודי כליות, סכרת בלוטת תריס ברזל תקינות .. ראומטיד פקטורי 11.5 מדדי דלקת 15 ( יש חריגה ) בעבר אנא יצאה שלילית וחלבונים ערכיהם תקינים. שאלתי היא האם לא מפספסים פה משהו ...אולי טעות באבחנה.. מה גורם לי להתנפח ברמות מפחידות כל פעם במקום אחר שציינתי לעיל ( איו נפיחות בשפתיים . לעיתים יש גרד בבטן ובעפעפיים. ) מה גורם ךכאב הנוראי הזה שמנהל אותי משבש את חיי!!

21/10/2017 | 23:45 | מאת: שירלי

wbc יצא 4 rbc יצא 4.03 ecr 15 COMPLEMENT C3 95 mg/dl COMPLEMENT C4 18 mg/dl RHEUMATOID FACTOR <11.50 C-REACTIVE PROTEIN <0.07

שלום לעיתים נותר כאב מפרקים ממושך לאחר זיהום ב PARVO. לא ברור מהתאור שלך מה בדיוק "מתנפח". בחלק מהמקומות שאת מתארת אין מפרקים כלל. יתכן שמדובר בתופעה אלרגית כרונית שבה מופיעה נפיחות נודדת ומגרדת לסירוגין באתרים שונים. מדדי הדלקת אינם מוגברים כך שכדאי להתייעץ עם אלגולוג ולהגיע אליו עם תיעוד מצולם של התופעות שאת מתארת.

23/10/2017 | 15:34 | מאת: שירלי

אצבעות הידיים מתנפחות, השוקיים ( מתחת לברך) , הבטן בעיקר תחתונה, צידי הפנים שלי כשאני חווה כאב בלסת .. כל אלו מתנפחים

חלק מהמקומות שאת מציינת לא נראים כמפרקים. מציע שתצלמי בטלפון את הנפיחות ותפני לרופא המשפחה שיחליט אם להפנות לאלרגולוג או לראומטולוג.

מנהל פורום דלקות מפרקים