דלקת וקליקים בצוואר

דיון מתוך פורום  דלקות מפרקים

05/11/2012 | 08:42 | מאת: חן

שלום רב. אני בת 29 וכעשר שנים סובלת מצוואר תפוס תמידית. התחושה היא שיש לי כובד על הכתפיים ואיזור הכתפיים והצוואר במיוחד מצד שמאל של הצוואר תמיד תפוס ועד שאני לא משחררת אותו בקליק ע"י הטייה של הראש ,ולא שומעת קליק או כמה בבת אחת,התחושה של אי נוחות ותפוס לא עוברת לי וקשה לי לישון או להירגע ולתפקד.לפעמים מרגישה חשמל עצבי באיזור כשממש תפוס. יש לציין שאני גמישה ויש קליקים בכל הגוף.אבל בעיקר בצוואר זה כואב.ממה זה נובע.ואיך מאבחנים מה זה ומטפלים? תודה!!

לקריאה נוספת והעמקה

שלום זוהי תופעה נפוצה. בדר"כ אינה מעידה על בעייה או מחלה. יש לה מרכיב נפשי . מציע להבדק על ידי נוירולוג. במידה ואינו מוצא בעייה עצבית מציע לפנות למטפל מוסמך בהיפנוזה כדי לנסות להיפטר מהמנהג. יש אפשרויות נוספות בתלות בממצאים כמו פיזיוטרפיה, טיפול מקומי בהזרקות להרפיית השרירי טעד כדי שימוש בבוטוקס להרפיית השריר

07/03/2014 | 00:45 | מאת: אלי

גם לי יש את הקושי הזה והלחץ שמאלץ אותו לעשות הטייה חדה ועדיף שיהיה קליק שמשחרר את האזור.. שני הפתרונות הכי טובים לזה הם: 1.תרגילים לחיזוק הצוואר שמאוד עזרו- תשאלי את הפיזיותרפיסטית 2.חימום לאזור- מאוד עוזר.. כמו בקבוק מים חמים או כרית חימום. מאוד עוזר. 3. שחייה מקווה שעזרתי כי גם לי היה זה מאוד משתק.

מנהל פורום דלקות מפרקים