רגישות לטעימות

דיון מתוך פורום  תזונת תינוקות וילדים

20/01/2013 | 14:16 | מאת: בלה

שלום. בתי בת שישה חודשים אני מנסה לחשוף אותה לטעימות הן מבחינת פירות. וירקות ויוצא שכל מה שאני נותנת לה מתחיל לעשות לה רגישות שזה מתבטא באודם ובפריחה סביב השפתיים שמתפשט. הלכתי לרופא שהוא נתן לי לתת לה טיפות פנסטיל 6 טיפות. אני נותנת לה בננה תפוח ואגס. היא לא רגישה עליהם. ומבחינת ירקות אני נותנת לה תפוח אדמה וגזר שהיא משש מסרבת לאכול. ולכל מה שאני לא ציינתי מבחינת ירקות או פירות היא רגישה להם. השאלה שלי הוא מה לעשות ואיך לגוון לה בשביל שהיה לה עניין בטעימות . ולהתחיל לתת לה את הפירות או את הירקות כמנה ליום.

מה שראית שאין בעייה ולא מפתחת פריחה תני לה ,תעשי ארוחת פירות ובקשר למרק תחשפי אותה לעוף ותוסיפי את הירקות שכתבת שלא אלרגית . על תידאגי זה לא משעמם ואם תהיה רעבה תוכל עם הזמן את תגלי עוד מזונות ,כעת היא קטנה אבל את יכולה לתת 2 ארוחות פירות ומרק תבדקי אבוקדו

25/01/2013 | 13:17 | מאת: בלה

היי. מסתבר שיש לה גם רגישות לגזר ותפוח אדמה. קישואים. בטטה. ודלעת. איך אני יכולנ להכין לה מרק ירקות יחד אם עוף במידה והיא רגישה לכל הירקות שציינתי למעלה. אני נורא רוצה להרגיל אותה לארוחת ירקות .איזה ירקות את ממליצה לי לנסות איתם ולתת לה .בבקשה אני צריכה עזרה. אני כבר לא יודעת מה לתת לה. ועוד שאלה מתי כל הרגישיות האלו יעלמו מה?

מנהל פורום תזונת תינוקות וילדים