כמעט בן 7 חוד'- הפסקת השלמת הנקה

דיון מתוך פורום  תזונת תינוקות וילדים

11/06/2012 | 14:57 | מאת: willbe

שלום בריג'יט, בני, עוד שבוע בן 7 חודשים. אוכל 2 ארוחות מוצקים, אבל טרם הגענו לרמויות הרצוית: 1. ארוחת פירות- כ- 100 גר' פרי (ולא 120-150) 2. ארוחת ירקות + בשר- 30 גר' בשר +70 גר' ירק מאודה מאחר שכאמור עוד לא הגענו לכמויות הנדרשות בארוחות (תקני אם אני טועה)- אני משלימה את הארוחות בהנקהת ולכן גם עוד לא התחלנו עם המים. שאלות- 1. האם ניתן להפסיק להניק לגמרי כבר בארוחות האלה כהשלמה? 2. האם בסיום הארוחות הנ"ל ניתן לתת מים? 3. האם זה בסדר שבארוחות ירקות + בשר, אני לא נותנת מרק, אלא ירקות מאודים מעורבבים עם בשר? ז"א אין נוזלים במנה.. 4. באיזה גיל מתחילים עם ארוחת ערב? תודה רבה!

לקריאה נוספת והעמקה

את יכולה לתת מים אחרי מרק ופירות בקשר למרק את מכניסה גם תפו"א או בטטה לא רק ירקות ? אם את מפסיקה להניק תצטרכי לתת תמ"ל ארוחת ערב את יכולה ללתת אבוקדו עם קצת מיץ עגבניות לא מחייב השלמה אם היא שבעה את לא צריכה לתת השלמה

12/06/2012 | 09:48 | מאת: willbe

תודה רבה! הבהרות- - לא רוצה להפסיק להניק, אלא רק אחרי ארוחות כי עוד לא נותנת מים. - ארוחת צהריים- 30 גר' בשר הודו + 70 גר' בטטה+גזר או דלעת+גזר או אבוקדו. *ללא מרק נוזלי שאלות- - אמרת שלא מחייב חלב אחרי הארוחות.אז לתת מים ואחרי זה לבדוק אם עדיין רעב לחלב? להפסיק לבדוק כשנגיע לכמויות הנדרשות? - בא. צהריים לדאוג שתמיד תהיה קטניה/ פחמימה? אם כן כמה גרם? - אבוקדו- בארוחת צהריים או עם פרי? - ארוחת ערב- מאיזה גיל? תודה רבה!

מנהל פורום תזונת תינוקות וילדים