תזונת תינוקת בת 10 חודשים

דיון מתוך פורום  תזונת תינוקות וילדים

26/03/2012 | 16:40 | מאת: קרן

שלום רב, הבת שלי בת 10 חודשים. אוכלת בבוקר סימילאק (בקושי מסיימת בקבוק של 150 מ"ל) בגן אוכלת פירות ומרק טחונים. אחה"צ מקבלת מעדן ו- 2 בקבוקים לפני השינה. חשוב לציין שעדיין אוכלת טחון. בקבוקים בקושי רב שותה לי- אני מכינה לה בקבוק של 180 מ"ל והיא אוכלת אותו ב- 3 פעמים עם הפסקות בין לבין ניסיתי לעשות הפסקות יותר גדולות בין הארוחות- לא עוזר. האם התפריט בסדר? אני צריכה כבר להתחיל לתת לה אוכל מוצק לא טחון?

לקריאה נוספת והעמקה

אוכלת בסדר גמור אומם תנסי לפני ארוחת ערב מזון כמו אבוקדו מהוך או טחינה עם סילאן למשל או טחינה לבד עם פנים שעגבניה בקשר לאוכל מוצק תתחילי מרקמים חצי מוצקים כמו קוטג ,תפו"א מהוך ולא טחון ,דייסת אורז וקציצה טחונה מהוכה ולעט לעט תתקדמי תעשי סדר עם ארוחות : כל 4 שעות ארוחות ולא להמשיך את הארוחה אם אכלה פחות לדוגמא בוקר בקבוק כמה שאוכלת אוכלת לא יותר מ10 דקות ארוחת פירות ארוחת מרק מעדן או יוגורט אבוקדו או טחינה ובקבוק תמ"ל כמה שאוכלת אוכלת (בקבוק לא יותרר מ10 דקות )

27/03/2012 | 09:39 | מאת: קרן

תודה רבה על ההתייחסות המהירה. למה לא להמשיך לתת לה בקבוק? היא אוכלת בבוקר ב- 6 בבוקר (אחרי לילה שלם שלא אכלה) אולי איזה 60 מ"ל ומקבלת פירות רק לקראת 10 בגן.... אתמול ניסיתי לתת לה ביצה מקושקשת והיא לא יודעת מה לעשות איתה? הכניסה לפה והוציאה בחזרה –כמה פעמים. האם זה טבעי ככה? למה היא לא לועסת? יש לה 6 שיניים

מנהל פורום תזונת תינוקות וילדים