תזונת תינוק בן 5 חודשים

דיון מתוך פורום  תזונת תינוקות וילדים

23/08/2011 | 14:32 | מאת: מיכל

בני בן ה 5 חודשים (מעולם לא ינק), אוכל כ 8-10 פעמים ביום, בכל פעם בין 60-120 מ"ל. הוא רוצה לאכול בכל 1.5-3.5 שעות. בלילה הוא מושך 4 שעות, וזהו. פועל יוצא מכך הוא שכל היום אני מסתובבת סביבו עם בקבוקים ואוכל. יש תקופות בהן הוא פולט לא מעט, ויש תקופות בהן הוא לא פולט כלל. בזמן האוכל הוא לא רגוע: בועט ברגליו, מתמתח, מתגרד מאחורי אוזניו (בדקתי, אין לו שם כלום למעט אדמומיות בעקבות הגירודים), ולאחרונה הוא אף מנסה להכניס את כפות רגליו לפיו תוך כדי אכילה. השבוע התחלתי לעבור איתו לטעימות, ונראה לי שזה הולך בסדר, אבל זה לא משפיע על הרגלי אכילת המטרנה והסימילאק. ניסיתי לתת לו מים במקום תמ"ל, כשרצה לאכול אחרי פחות משעתיים, אבל זה לא עזר... מה עושים?!?

לקריאה נוספת והעמקה

תשמרי על רווח של 4 שעות בין ארוחה לארוחה ,מכוון שאין לו כמעט הפסקה יתכן שזאת הסיבה שלפעמים פולט תעשי סדר ותעמדי בו גם אם הוא באי שקט

23/08/2011 | 22:14 | מאת: מיכל

איך אני יכולה לשמור על רווח של 4 שעות בין הארוחות? אם הוא בוכה אחרי שעתיים, מה אני אמורה לעשות? ניסיתי לתת לו מים כדי לדחות את הארוחה הבאה, אבל זה החזיק אותו בדיוק עשר דקות ואז הוא התחיל לבכות שוב, ולא הפסיק עד שקיבל את ה 70 מ"ל הבאים...אני אובדת עצות!!

תוסיפי כפית דייסה ,יתכן שיעזור לשמור יותר על רווח של 4 שעות

מנהל פורום תזונת תינוקות וילדים