אי עליה במשקל - בת חצי שנה

דיון מתוך פורום  תזונת תינוקות וילדים

01/08/2011 | 21:11 | מאת: מיכל

שלום, שקלנו היום את התינוקת בת החצי שנה בטיפת חלב והסתבר כי היא לא עלתה במשקל מלפני חודשיים ואף ירדה מעט. האחות אמרה שזה לא משמעותי כי היא הייתה שמנמונת ועכשיו התאזנה. אני מאוד לא רגועה. היא נולדה גדולה, ועד כה עלתה לפי האחוזונים! הבעיה לטעמי נעוצה באכילה שלה: היא ינקה עד לאחרונה, ועתה אני שואבת לה והיא גם מקבלת בקבוק של מטרנה או רמדיה (לפי המבצע:) ) בבקבוק היא אוכלת מקסימום 120 מ"ל. לא יכולה יותר. היא מקבלת 7 פעמים ביום בקבוק, ומהיום נתחיל גם טחון - ולא רק בטעימות. היא נולדה 3850, לפני חודשיים שקלה 7.700 ועכשיו, אחרי חודשיים, כשהיא בת 6 חודשים היא שוקלת 7.630. מה דעתך? בטפת חלב אמרו לי לתת לה דברים יותר משמינים כמו דייסות וקורנפלור, אך אני ממש לא רוצה שהיא תהיה שמנה. אני רוצה תינוקת ממוצעת, בריאה ושמחה. זה אפשרי? אנא אימרו לי מה לעשות. תודה מראש!

צריך להמשיך לעקוב מבחינת משקל מכוון שםעם אחת שלא עלתה זה עדיין לא אומר כלום ועדיין הכפילה את עצמה בגיל חצי שנה שזה בסדר גמור מה שכן לעומת זאת לא נכון זה הכמות הבקבוקים שאת נותנת ,את צריכה לתת פירות ,מרק עם בשר ולהוריד מספר בקבוקים ל4-5 ליום תמשיכי לשקול אותה בעוד חודש

04/08/2011 | 15:27 | מאת: מיכל

תודה, אכן מגיל 6 חודשים מתחילים ירקות ופירות טחונים, ואנחנו מנסות. היא לא מאוד אוהבת, אבל אני באמת בונה על זה. אולי היא תאהב את זה יותר מהבקבוקים.

מנהל פורום תזונת תינוקות וילדים