עזרה דחוף!!

דיון מתוך פורום  תזונת תינוקות וילדים

22/06/2011 | 15:12 | מאת: מורן

יש לי בן,בן שנה וארבעה חודשים ואיך שהוא רואה כפית הוא לא מוכן לאכול ומתנגד נחרצות, ניסיתי גם להניח לו את האוכל על המגש של הכסא אוכל ושום דבר הוא פשוט משחק בזה ולא מכניס לפה,הוא אוכל רק סימילאק ומרקים לא מוכל לאכול שום דבר שנראה כמו בשר או אורז וסתם אוכל רגיל ומזין,ללעוס הוא יודע היטב כי הוא אוכל פתיבר וכל מיני עוגיות קצת קשות אחרות, התייעצתי עם מישהי והיא המליצה לי לפנות לדיאטנית ילדים לבדוק אפשרות שיש בעיה של ויסות חושי בפה...מומלץ?או שאני סתם הסטרית!? המון תןדה! מורן.

לקריאה נוספת והעמקה

לא בטוח שיש בעיית תחושיות של הפה כי אוכל עוגיות הייתי מנסה לעשות ארוחות מסודרות וליצור רעב לנסות כך בבוקר בקבוק תמ"ל לאחר 4 שעות יוגורט או מעדן לאחר 4 שעות ארוחה בשרית קצת קציצה עם אורז או פיתים או פסטה לאחר 4 שעות פרי ועוגיה 1 ארוחת ערב ביצה עם גבינה ופנים של לחם בקבוק תמ"ל שימי לב לא לתת אוכל בין הארוחות ולטא עוגיות וחטיפים אם את לא מסתדרת פני למרפאה להפרעות אכילה לגיל הרך בכל ביתי חולים (שניידר ,דנה ,בית חולים שיבא ... )

23/06/2011 | 08:34 | מאת: מורן

הבעיה היא שאני נותנת לו אבל הוא מסרב להכניס לפה,את מציעה פשוט להניח לו על המגש עד שיאכל או עם צלחת? ואיך אני פונה למרפאה להפרעות אכילה?דרך רופאת ילדים?ישירות לבית חולים?

מנהל פורום תזונת תינוקות וילדים