לאחר 4 הפלות
דיון מתוך פורום תרומת ביציות
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, לאחר הפלה אחת מביציות שלי ו3 מתרומת ביצית(אני בת 44) כל הבדיקות תקינות: צילום רחם,הסטרוסקופיה, קרישיות יתר, בלוטת התריס, זרע.וקריוטיפ לבעלי. לקחתי תמיכה אנדומיטרין+אספירין 100 מה עוד יכולה להיות הסיבה להפלות? כולן בשבוע 4,5 בלי התערבות כלשהיא, מיד הרחם נקייה ויפה והרירית תמיד גם וגם לפני ההחזרות. 6 עוברים כבר"הלכו" נפלו....נותר אחד! מה עושים? האם יכול להיות, כי כל העוברים היו עם בעיות כרומוזומליות?(התורמת בת 24- מקייב) יש לי תו חודש הבא לתל השומר מרפאה להפלות חוזרות. אני ממש מיואשת ומפחדת שמע זה כבר לא יקרה ולא אוכל לזכות להיות אמא.תגידו לי שיש סיכויי... בבקשה נסו לחשוב על עוד בדיקות אותן אוכל כבר לבצע וגם בעלי. המון תודה לכם
אשמח גם לדעת מה הבדיקות האלה::lgG-889 lgM-50 lgA-236.00 והאם תקינות. תודה