חשד ל-cfs או פיברומיאלגיה.
דיון מתוך פורום פיברומיאלגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בת 44 סובלת כבר 7 חודשים רצוף מיובש קיצוני בעיניים ומתשישות כרונית ועייפות מתמשכת.כאבי שרירים היו לי בצורה לא רציפה חודשיים בגב אמצעי ואחרי 3 חודשים עכשיו כאבים באגן בגב וברגליים.היובש בעיניים ללא הטבה(משתמשת בטיפות ללא חומר משמר-סוגים שונים.נראה לי שקיבלתי מחלה אוטואימונית.האם לאור מה שאני מתארת יש סיכול לכך?הכאבי שרירים לא היו רציפים.האם זה יכול להעיד על משהו?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום תיתי אין ספק שאת צריכה בירור מקיף כולל בדיקת רופא ראומטולוג, בירור מעבדתי רחב כולל אימונולוגי, ובדיקת עניים . תבקשי בדיקות מעבדה מהרופא מטפל שלך ותקבעי תור לראומטולוג. בברכה