כאבים שהוחמרו
דיון מתוך פורום פיברומיאלגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לאחרונה חליתי שוב בסרטן השד, ואני לאחר ניתוח, ולוקחת הורמונים . אני סובלת בין השאר מפיברומיאלגיה. סכרת. החזר וושתי. בעיות עיכול ובקע סרעפתי. וורטיגו וכאב ראש אני מרגישה שהכאבים ושאר התסמינים חוזרים שוב. כמו שהיה בהתחלה ללא תרופות. האם קנביס יכול לעזור. ואיך אני מבקשת את זה?
שלום אורנה פיברומיאלגיה מתאפיינת בעליות וירידות, עם תקופות יותר טובות ופחות טובות.. אין ספק שמה שעברת כרגע (ניתוח, סטרס נפשי..) יכול לגרום להחמרה בכאבים. צריך לזכור גם שחלק מהתרופות ההורמונליות לטיפול בסרטן השד יכולות לגרום לכאבי מפרקים, תתיעצי עם הרופא שלך. במידה ויש כאבים קשים ממושכים, את יכולה לבדוק אפשרות של קנביס רפואי, דרך מרפאת הכאב ולהגיש בקשה למשרד הבריאות. בברכה