שאלה לגבי בתי
דיון מתוך פורום פיברומיאלגיה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בת 28 סובלת זה כמעט מחודש מתשישות וסחחורת בדיקות הדם מראים על מחסור ב-B 12 נערכה לה בדיקת אקו לב וגם זה יצא תקין. היא חלשה מאוד ועייפה ומתקשה בכל פעילות. אשמח לקבל את עצתך. תודה מראש!
שלום נירה, מחסור בויטמין B12 יכול להסביר חולשה ועייפות , במיוחד אם יש אנמיה (ירידה בהמוגלובין). צריך לתקן את הרמה על ידי כדורי מציה או זריקה לשריר. יכולים ליהיות גם סיבות אחרות כמו מחלות ויראליות למשל. אם כל הבדיקות דם ובדיקה פיזיקאלית תקינה, מומלץ בכל מקרה לבצע פעילות גופנית מתונה סדירה, דבר שמשפר מאד את העייפות. אם היא סובלת גם מכאבים מפושטים, כדאי להבדק על ידי ראומטולוג. בברכה.
ותיקרא בגוגל מה המשמעות כאשר הוא חסר בגוף