שיקום הזיכרון או האטת הדרדרות הזכרון
דיון מתוך פורום אלצהיימר
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אבי נשלח לצילום CT ראש על ידי המרפאה הגריאטרית וכן תושאל בעקבות ירידה בזכרון. מהצילום התקבלו תוצאות של בעיות, אך עדיין לא קיבלנו את האבחון מהמרפאה ( התור נקבע לעוד חודשיים וחצי!) בנתים כל יום יש התדרדרות. אלו דברים אפשר להתחיל כדי למנוע התדרדרות ? בסדנאות לשיקום הזיכרון או ריפוי בעיסוק / בתרפיה / באומנות / במוסיקה ? האם לפנות למרכז יום שמטפל בשיקום הזכרון או לעבוד איתו על תוכנת remind או סביון? האם יש תרופות טבעיות שעוזרות ? אנחנו במשפחה רוצים כבר לפעול כדי לעזור לו לפני המצב מחמיר ללא טיפול.
ענת שלום. נשמח לקבל בפקס את תוצאות צילום ה-CT של אביך על מנת שנוכל להתייחס ולעזור. בברכה ד"ר אלי ורטמן-מרפאות "מרחב" קרליבך 13 ת"א 03-5613737, פקס 03-5613033