מכור לטי ג'ל!!!
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הצילו! נראה לי שהבן שלי מכור לטי ג'ל.. הוא בן חצי שנה ומתעורר פעם אחת בלילה. לא פותח את העיניים רק בוכה. הדבר היחידי שמרגיע אותו זה אם אני שמה לו טיג'ל ומוצץ (מוצץ בלי טיג'ל הוא יורק החוצה). הוא ממשיך לישון אחרי זה עוד שעה וחצי נוספות ואז מתעורר. אגב הוא נרדם עצמאית בלי בעיה. האם אני עושה לו נזק בכך שכל לילה אני שמה לו טיג'ל? הכל התחיל מכך שהוא הראה סימנים לכאבי שיניים ואז שנינו גילינו את ניפלאות הטי ג'ל... אשמח לתשובה מהירה.
קרוב לוודאי שהוא "מכור" לטעם של הטי ג'ל ולא לחומרים שבתוכו. ולכן כמו כל "התמכרות" רצוי כבר בשלב הראשוני לא לתת לו את הג'ל אם אין סיבה. בכלל רצוי לתת את הג'ל רק למספר ימים סביב יציאת שןולא באופן קבוע.