אכילת לילה- בן 4 וחצי חודשים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בני בן 4 וחצי חודשים, קם כל לילה בסביבות 3-4 לפנות בוקר כדי לאכול. מלבד הפעם הזו שהוא קם, קורה לעיתים שהוא קם בשעות נוספות אבל אז אני מרגיעה אותו בעזרת מוצץ. לגבי הירדמות הוא לרוב נרדם לבדו במיטה, כך גם אחרי הנקת הלילה. כשהוא יונק בלילה אני מרגישה שהוא רעב, אך הוא גם מאוד רדום ולרוב לא יונק גם מהשד השני, מה תמיד קורה במהלך היום. שאלתי: האם אפשר בגיל כזה להתחיל ולגמול אותו מהאכלת הלילה? האם כדאי? זה כבר הרבה זמן שזו שגרת הלילה שלו. תודה!
בגיל זה אין מקום לגמול תינוק מהנקה בלילה. תינוקות בגיל זה עדיין אוכלים וזקוקים לאכילה זו באמצע הלילה. לא מומלצת שפו התערבות.