נרדם על הידיים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום ד"ר טאומן בני בן חודשיים וחצי ורגיל להרדם על הידיים:( ניסיתי כבר מספר רב של פעמים להרדים אותו במיטה,הנחתי אותו ויצאתי מהחדר, הוא מנסה להרדם לבד אך לא מצליח ומתחיל לבכות, אני מוציאה ומחזירה כאשר רגוע והסיפור אינו נגמר עד שאני נכנעת ועל הידיים הוא נרדם תוך דקה. בעייה נוספת היא שכאשר אני מניחה אותו במיטה גם כאשר ישן הוא מתעורר ובוכה וגם במקרה זה אני נאלצת לחזור על התהליך עד שמצליח. חשוב לציין שבמיטה הוא ישן עם מוצץ ושמיכי. אתמול קנינו לו מובייל כדי לנסות שיירדם איתו לבד אך ללא הואיל... האם מוקדם מידי לנסות להרדימו לבד??? אשמח לעצה תודה שהם
לדעתי זהו שלב מוקדם מידי ויכול להוביל להרבה מתח ותסכול מיותרים בגיל כל כך צעיר. ממליצה לזרום עם התינוק ולא לפחד מ"הפרעות שינה" בעתיד עד גיל 6 חודשים.