בקבוק במקום מוצץ
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! בני בן 10 חודשים, מאז ומעולם לא לקח מוצץ ברצון עד שוויתרנו על כך. בחודש האחרון אוכל בקבוק לפני השינה ואז אנו משכיבים אותו במיטה. ראינו כי מציצת הבקבוק הריק שסיים מרגיעה אותו מאוד ולפעמים כשמתעורר באמצע הלילה הוא נרגע עמו כמו עם מוצץ. יחד עם זאת, לפחות פעם אחת בלילה (מתעורר כ-3 פעמים) קם למשך זמן ארוך יותר ולא מוכן לחזור לישון עד שאוכל שוב תמ"ל. האם עדין הגיוני לאכול בלילה בגיל זה? האם ההתעוררויות קשורות לכך שמוצץ את הבקבוק ולא מוצץ ומקשר זאת לאוכל? תודה, עדי
בגיל זה עדיין אפשר לאכול בלילה אולם קרוב לוודאי נוצר הקשר בין תהליך ההרדמות ובין אכילת פורמולה/החזקת הבקבוק. מציצת פיית הבקבוק לא טובה היות ויכולה לגרום לבליעת אוויר. מומלץ ללמדו להרדם ללא בקבוק.