ביעותי שינה חמורים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בני בן ה-3 שנים מביא לידי ביטוי בשנתו מאז גיל שנתיים את כל "מלחמות" היום. בחצי שנה האחרונה זה מגיע למצב של התפרצויות חמורות מתוך שינה והקושי להעיר אותו ע"מ להרגיעו גדול מאוד (לעיתים זה יכול לקחת כשעה).הרקע של הילד- ילד שני לאחות בת 4.5 שנים, שכמו בכל משפחה רגע מתחבקים ורגע רבים. הגננת לא מצביעה על מאורעות קשים שקורים במסגרת הגן. מה עלינו לעשות?
חסרים נתונים כדי לקבוע בוודאות שמדובר בביעותי לילה. אם מופיע בדרך כלל במחצית הראשונה של הלילה והילד לא זוכר את האירועים בבוקר למחרת קרוב לוודאי שזה אכן ביעותי לילה. אם אכן מדובר בביעותי לילה - אין מקום להעיר את הילד אלא לתת לו לסיים את האירוע ולחזור לישון.
חסרים נתונים כדי לקבוע בוודאות שמדובר בביעותי לילה. אם מופיע בדרך כלל במחצית הראשונה של הלילה והילד לא זוכר את האירועים בבוקר למחרת קרוב לוודאי שזה אכן ביעותי לילה. אם אכן מדובר בביעותי לילה - אין מקום להעיר את הילד אלא לתת לו לסיים את האירוע ולחזור לישון.