בעיית שינה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! הבת שלי בת 2 ומהיום שהיא נולדה היא לא ישנה לילה אחד רצוף כל לילה היא מתעוררת בבכי וצרחות ולא יודעת מה היא רוצה וכל זמן שהיא ערה זה מלווה בבכי וצרחות האמת שזה לא שונה מהיום שגם במהלך היום היא בוכה כל הזמן בבכי חזק מאוד. בגן היא שונה לגמרי לא בוכה ולא צועקת/צורכת מה עלי לעשות זה מאוד מתיש אותי. יש לי בנוסף עוד שני בנות רגועות יחסית אחת בת חמש וחצי והשניה בת שנה.
יש להבדיל בין בעיית התנהגות (גם יום וגם לילה) ובין הפרעת שינה. עלייך לברר עם עצמך קודם כל מה באמת מפריע לך. אם נושא השינה הוא הבעייה המרכזית - ממליצה לפנות ליעוץ רופא ילדים מומחה להפרעות שינה