בת 5 חוד' שקמה כל שעה וחצי בלילה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתי בת 5 חודשים, יונקת, קמה כל שעה ווחצי עד שעתיים בלילה. פעמיים בלילה אף מתקשה להרדם בחזרה, כך שנרדמת ומתעוררת מידי 5 דק' כמה פעמים. בד"כ נרדמת ע"י הנקה, לעיתים רק עם מוצץ. בחמש בבוקר מתעוררת לחלוטין. הבנו שצריך לגמול אותה מאכילה בלילה כדי שלא תתעורר , האם זה נכון? נודה לך מאוד אם תוכלי לכתוב לנו איך עושים זאת? בתודה מראש!
לקריאה נוספת והעמקה
קשה מאוד להדריך דרך הפורום. המטרה צריכה להיות לנתק בין ההרדמות וההנקה. הנחיות ספציפיות ואישיות יותר תוכלי לקבל מרופא ילדים מומחה בהפרעות שינה.