להרדים ללא מוצץ
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום, בתי בת 4.5 חודשים. לאחרונה התחלתי להרגילה להירדם לבד במיטה, בשיטת "הרם-הורד" של הלוחשת לתינוקות, אשר פעלה מצוין אצל בני הבכור. הבעיה היא, שלהבדיל מהבכור, שלא מצץ מוצץ ולכן באמת התחיל לישון לילה שלם כתוצאה מיישום השיטה, הבת הקטנה נזקקת למוצץ על מנת להירדם. התוצאה היא שהילדה נרדמת אמנם בעצמה במיטה, אולם כשהיא מתעוררת באמצע הלילה היא זקוקה לי על מנת שאשיב לה את המוצץ כדי שתוכל לשוב ולהירדם (2-4 פעמים בלילה). מה עושים? האם כדאי לנסות להרגילה להירדם ללא מחוצץ בכלל? נראה לי לא פשוט. אודה לעצה. ענת
כל עוד התינוק לא יודע להכניס מוצץ בכוחות עצמו ללא עזרה (בד"כ קורה סביב גיל 11-12 חודשים) ההורים הם אלה שיצטרכו להכניס את המוצץ. רופאי ילדים ממליצים על מוצץ כחלק מהמניעה של מוות עריסה.