חוסר שינה מאז שהוא תינוק
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי בן 3 וחצי שנים לא ישן טוב אם הו ישן בשעה 7 או 8 בערב לא משנה איזה שעה כבר ער בשעות הבוקר המוקדמים 3 או4 בבוקר וער עם בכי סתם כך אם אני שואלת למחרת למה אתה בוכה בגלל שהוא לא עונה לי בלילה סתם כך ואם אני רוצה להמשיך לישון לא נותן לי כי מפריעה לו שאני יושנת רוצה מישו ער אתו רוצה עזרה בבקשה הדרכה
לקריאה נוספת והעמקה
יתכן ולא הבנתי את כל מה שכתבת אבל התופעה של התעוררות "סופית" ב-3-4 בבוקר בילד בן 3 וחצי איננה שכיחה ומחייבת בירור. בשלב ראשון הייתי ממליצה לפנות לרופא ילדים ובהמשך לפנות ליעוץ מסודר של רופא ילדים מומחה בהפרעות שינה.