שינה מרובה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי תינוקת בת שנה וחודשיים היא ישנה המון. נרדמת כל ערב בשעה 9 (נרדמת לבד במיטה שלה עם בקבוק) מתעוררת יום למחרת ב11 בבוקר. בשעה 2 בצהריים מראה סימני עייפות ושוב נרדמת עד לשעה 4וחצי 5. סה"כ היא ישנה בערך 16 שעות + ביממה. האם זה בסדר? יכול להעיד על בעיה מסויימת? חשוב לציין שהיא ילדה מקסימה בעל התפתחות תקינה לחלוטין.
16 שעות ביממה בתינוקת בת שנה וחודשיים זה בגבול העליון של הנורמה לגיל. האם התופעה נמשכת זמן רב או שרק בימים האחרונים? אם רק בימים האחרונים - צריכה להבדק על ידי רופא הילדים. אם נמשך זמן רב - אין צורך בהתערבות בשלב זה. אם משך השינה לא יתקצר בחודשים הקרובים - מומלץ לפנות ליעוץ רופא ילדים מומחה בהפרעות שינה.