בת 1.8
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב! ביתי, בת 1.8, עדיין מתעוררת בלילה פעם אחת לבקבוק חלב. לעיתים, היא לא מתעוררת כלל, ולעיתים מתעוררת פעמיים בלילה. יש לציין כי היא נרדמת לבד וללא כל עזרה (מפטפטת לעצמה במיטה, לבד, עד שנרדמת). לאחרונה גילו לה פוליפים מעט מוגדלים והיצרות תעלת האף, והיא מטופלת במשאף בוקר ולילה. שאלתי היא: האם יכול להיות שהבעיה הבריאותית היא זו שגורמת לה להתעורר לעיתים בלילה ולהיזדקק לחלב/מים להרטיב את הפה? (ייתכן והיא נושמת רק דרך הפה...) ושנית, האם יש טעם להתייעץ עם מומחי שינה או להיבדק במעבדת שינה?
ההשערה שלך יכולה להיות נכונה אך לא בהכרח. המלצתי היא להתייעץ עם רופא שינה. אם רופא השינה יחשוד שקיימת הפרעת נשימה בשינה הוא יפנה אותך לבדיקת שינה. חשוב לבצע הערכה של הנשימה לפני החלטה על ניתוח.