שינה של תינוקת בת חודשיים וחצי
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ד"ר טאומן שלום רב, בתי בת חודשיים וחצי ואינה נרדמת עצמאית בעריסה. אנו מרדימים אותה על הידיים תוך קפיצה על כדור פיזיו או במנשא. כתוצאה מתשישות רבה אני מניקה אותה בלילה במיטתי וכדי להרדם היא מוצצת את הציצי כשעה עד שנרדמת. אני מתלבטת האם להתחיל בלמידה של שינה עמצמאית כבר בגיל זה או אולי לחכות עוד שבועיים שימלאו לה 3 חוד' שכן אז יכולת הלמידה אפקטיבית (כך קראתי). לכאורה שבועיים אינם פרק זמן ארוך אולם התשישות גדולה והילדה נעשית יותר ויותר כבדה על הגו והידיים. מתי מומלץ להתחיל ללמד תינוק בשינה עצמאית? אודה לך על הכוונה, שירה
אני לא ממליצה להתערב לפני גיל 6 חודשים. בגיל זה יש שינויים תכופים ועדיין לא קיימת הבשלה מוחית מלאה בנושא עירות-שינה ולכן אין מקום להתערב. זהו גיל שהמלצתי היא "לזרום" עם התינוק. אין מה לדאוג מהפרעות שינה בעתיד.