הפרעות שינה אצל תינוקת בת 4 חודשים
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, בתי בת 4 חודשים, עד היום לא הייתה לה שום בעיית שינה- הייתה נירדמת לבד בעריסה בשעה פחות או יותר קבועה. מהשבועות האחרונים כח ערב שאני מנסה להשכיב אותה לישון ושמה אותה בעריסה היא צורחת ושום דרך להרדים אותה לא עוזרת(דרכים שבעבר כן עזרו), לעיתים באמצע הלילה היא מתעוררת מתוך שינה בוכה ובעזרת מוצץ היא שוב חוזרת לישון. שאלתי האם היא מפחדת ללכת לישון בגלל חלומות בגיל הזה? או האם ישנה סיבה אחרת שבגיל זה לפתע התחילו להופיע בעיות שינה תודה
לא. בגיל 4 חודשים בדרך כלל לא מדובר בפחדים. קיימים שינויים במנגנוני השינה-עירות וזה יכול להיות אחד הביטויים. בשלב זה נסי של יווצר הקשר בין תהליך ההרדמות ובין אובייקט מסוים (הנקה, בקבוק, נענוע וכו'). לא מומלץ להתערב לפני גיל 6 חודשים בהרגלי השינה.