בכי מתוך שינה בתחילת הלילה
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, בני בן השנה וחצי ישן לילה שלם כבר זמן מה, בלי בעיות מיוחדות. בזמן האחרון החלה תופעה של בכי וצרחות מתוך שינה, פעם ביומיים או שלושה, ורק בתחילת הלילה (מתחיל ב - 9 או 10 ונמשך בין רבע שעה לשעה+). זה מגיע לשיא, ואז מתחיל להרגע בהפסקות על לרגיעה מוחלטת והמשך שינה עד הבוקר. רואים שהוא ישן (אע"פ שלפעמים הוא מתיישב) - ואם לוקחים אותו על הידיים או נותנים מוצץ זה לא משנה כלום. מה מומלץ לעשות עם זה? תודה!
לקריאה נוספת והעמקה
למרות שחסרים לי חלק מהפרטים - נראה שמדובר בביעותי לילה. אין צורך להעיר את הילד. התופעה חולפת עם הגיל.