שינה -גיל חודש ושלושה שבועות
דיון מתוך פורום הפרעות שינה בקרב ילדים ומבוגרים
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
כמה אמור תינוק לישון בגיל הזה? התינוקת שלי ישנה טוב- נראה לי שטוב מאוד:) אני עושה לה מקלחת בערך ב19:00 והיא נרדמת בערך בסביבות 20:00+ היא קמה שוב לאכול ב4:00 בערך ושוב ב07:00 בערך.לאחר מכן היא ממשיכה לישון לפעמים או שלא. במשך היום היא עירנית ומשחקת שוכבת על הבטן ומגיבה כשאני שרה או מדברת ומשחקת איתה וכו' אך יכולה להירדם מאוד בקלות על הבטן במיוחד עם מוצץ. האם זה נורמלי או שהיא ישנה יותר מידי ויש לגשת לרופאת הילדים?
לקריאה נוספת והעמקה
את מציינת 11 שעות שינה בלילה שנשמע תקין. בנוסף, כנראה מספר שעות שינה במשך היום (לא מסרת כמה). בכל מקרה - נשמע תקין לגיל.